gerardjodi-maleisie.reismee.nl

Afscheid van de Perhentians

Na 5 dagen heerlijk relaxen op de Perhentians gaan we morgenvroeg weer verderop richting Kota Bharu. Uiteraard met het kleine voorbehoud dat de auto er nog staat en niet op 4 blokken ofzo. Maar zal wel loslopen.

De dagen hier waren heerlijk. We hebben vooral rustig aan gedaan. Heel veel gesnorkeld want het blijft fascinerend om het leven onder water te zien. De koralen, het gedrag van de turtles en natuurlijk blijft het spectaculair om haaien om je heen te hebben al zijn het maar hele kleintjes die weinig trek lijken te hebben in mensenvlees. We zijn inmiddels ook lekker verkleurd, hebben tussendoor heerlijk gegeten en megaveel geslapen ook. Kortom, het wordt weer tijd om in beweging te komen.

Vanavond nog even gezellig uit eten bij het restaurant naast ons resort (net zo lekker en de helft goedkoper) en morgenvroeg stappen we om 8 uur op de boot terug naar Kuala Besut. Dan is het, gokken we, nog een uurtje tijden naar Kota Bharu waar we de stad gaan verkennen. Er schijnt een mooie grote markt te zijn, maar we zien wel. Daarna weer het binnenland in, maar dat melden we dan wel weer.

groetjes Gerard en Jodi